suck

säger jag bara...sov kanske mellan 5.30-9.30 imorse, gissa om jag va pigg när jag vakna, visst 4h sömn, men ändå...galet, hoppas att de inte fortsätter såhär nån längre tid, kommer inte palla de...
Lugnt på jobbet va de iaf, tack och lov...va nästan att man funderade på va jag hade glömt bort att göra, men nä...
Ang. rubriken, när jag nästan va hemma så hoppade jag av cykeln så sa de: PANG! Sen fanns de inge mer luft i framdäcket=( måste försöka byta detta på nått sätt, har absolut ingen aning om hur, men skam den som ger sig!!!
dags att försöka dejta John blund då, morgondagens schema: jobba, tandläkaren och sen AfterWork med jobbet=)Ska bli riktigt riktigt roligt=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0