Nooooooo

råkade nyss öppna dörren för Radiotjänst, hade de ringt hade de varit lättare att ljuga, men inte när de stod framför en, han va iaf schyst, han skrev att jag köpte TVn idag...min klump-tv...
Så nu är man en sån där ärlig medborgare iaf....har klarat mig undan ett bra tag så jag ska väl inte klaga
när jag precis stängt dörren ringde telefonen, okänd nr, då va de tandläkaren som ringde och ville boka in för undersökning....hade ju tänkt boka de själv, men nu slapp jag göra de...så den 24e ska jag dit, till käftis...har gått hos hon tidigare, så de känns ju bra iaf! men blä va nervös jag kommer va...inte för själva undersökningen men för själva rtg, huvva=(
De negativa med denna dag va detta....nu till de positiva=)
Igår började vi med syjunta=) jag, linda, emma och marlene=) fick kommentaren av mamma att de är ju gamlingar som har sånt, jag va den äldsta av oss, håller på med en halsduk, stickorna börjar dock bli lite tunga nu, men men...vill att den ska bli klar NU!!!
Imorse va jag och fikade me tjejerna från jobbet, fick mysa med lilla E och H, blir ju så sugen på att skaffa egen knodd, men lite svårt när man inte har nån karl.....en stor fördel att ha det....så söta så va dem=) roligt att träffa deras mammor och linda också=)
Ikväll blir de kräftskiva med sofia, ska bli roligt, min 3je ever! kräftorna ligger i en egen lag sedan igår:)
Fick frågan idag om hur de va me mig, känns bra att kunna säga att jag mår bra nu! att resan verkligen hjälpte!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Be att få barnplåtar när du röntgas, de är mindre och trevligare :)

2010-09-05 @ 23:15:03
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: miriam

brukar ha barnplåtarna, men de är jobbiga ändå....förra gången fick jag gå till rtg-specen, tog 1h att få 4bilder....

2010-09-05 @ 23:50:23
URL: http://miriamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0