måste bara berätta en grej!!!

Jag mår skit bra=) har inte mått såhär bra på jag vet inte hur länge!
Som jag skrivit tidigare så fyllde Italien-resan sitt syfte, den ledde till att jag började äta var 3:je timme och detta har nu gett resultat=) innan semestern så vägde jag lite under 45kg, nu idag när jag vägde mig, så har jag gått upp till 48kg=) trodde inte att jag skulle stigit såhär mycke redan! And I LOVE IT!!!!
För er kanske inte 48kg är så mycke, men för lilla mig som bara vägt 48kg typ 2ggr i hela mitt liv (som jag lyckats fånga när jag vägt mig vill säga) så är detta jätte stort för mig, kämpar verkligen med vikten! Så nu har jag fått ännu mer inspiration till att fortsätta såhär och även börja träna igen! Vilket jag ska börja med igen imorron=)
Jag har äntligen hittat tillbaka till mig själv, umgås med mina underbara vänner (vad skulle jag göra utan er???), myser med mina syskonbarn, längtar tills januari då yngste storebror med familj flyttar ner, går upp i vikt=) planerar nästa resa!!! Trodde aldrig jag skulle må såhär bra igen, känns som att de va jätte längesedan jag mådde såhär!!!
Borde hoppa i säng nu, kl ringer snart igen för att gå upp till jobbet!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Edvard

Det är ju fantastiskt! Vad roligt =)

2010-09-06 @ 08:42:35
URL: http://elinedvard.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad härligt att du mår så bra!! Roligt att höra!

2010-09-06 @ 14:40:15
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Härligt att höra!

2010-09-06 @ 22:20:29
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0