helgen=)

Då var ytterligare en vecka passé, el några timmar är ju kvar, men ändå...
I torsdags så somnade jag så fort jag la huvdet på kudden, kan inte komma ihåg när de hände sist...Fick kliva upp lite tidigare då jag fick gå till jobbet (2min på cykel, kanske 10min promenad), kom dit jobbade, insåg att de nog skulle bli ett lugnt pass och jag utan problem skulle kunna smita iväg i tid för att gå till tandläkaren, men oj så fel jag hade! Tog mig iaf till tandläkarn i tid, sprang typ dit, kontrollen gjordes, den förbaskade jobbiga rtg av tänderna gjordes, vi gjorde en 4 försök, sen kom hennes lärare och med hjälp av han så fick vi de sista bilderna, slipper gå till specen denna gång som jag fick göra för 2år sen....sjukt nöjd va jag iaf över detta! Domen då?
Ja, behöver dra mina övre visdomständer för dem hade fått lite karies, sen behöver jag fylla i en fyllning och även laga en fraktur på en tand, men ingen karies på de andra tänderna, sjukt sjukt nöjd=) skyndade sen hem och bytte om, ringde en taxi och åkte ner på Rex för kvällens AfterWork med jobbet=) Trots lite strul med maten så fick vi en riktigt bra kväll=) fick lite oväntat besök också, väldigt uppskattat va detta=) blev väldigt glad för detta ska du veta (om du läser detta vill säga)....;)
Gårdagen spenderades ett bra tag i sängen, brunch, lite mer i soffan och sen hem till Sofia och äta pizza, se på Änglar och Demoner och byta bilder, så en liten Italien kväll blev de=)  Dagen har fortsatt vara seg, tvättar nu, funderar lite på att läsa lite, kanske borde sy klart en grej först...får se va de blir...4dagars jobb blir de till veckan, får mysa med fin pojkarna på onsdag, LÄNGTAR!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0