har kommit på lösningen

till varför vi har så dålig lön....Detta är orsaken:
de syns inte så väl,men jag ska förklara...
Tanken slog mig idag när jag klädde mig för jobbet, då jag visste att jag inte ska träffa så många mellan att jag går hemifrån och sen kommer hem efter jobbet (gått kväll ikväll), så jag tog egentligen första bästa kläder: orange-vit-randiga stödstrumpor, baggy jeans, en röd pippi långstrump t-shirt och en rosa/lila kofta...=så miss matchande de nästan bara går att bli...skrattade åt mig själv och då föll poletten ned... detta är orsaken till vår låga lön, med tanke på att vi går i jobbkläder, antingen vitt/vitt, el som jag går oftast blått/vitt:
tröja: landstinget  byxor: landstinget  skor: birkenstock
Med tanke på detta så behöver vi ju inte köpa in fina kläder så att vi ska se representabla ut så tänker dem att vi inte behöver högre lön....vad tror ni om denna fundering? Skrattade åt mig själv när jag kom på detta....
Riktigt lugnt va de på jobbet idag, I like=) el lite mer hade de kunnat vara, men skönt att få andas lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0