äntligen helg=)

japp ni läste rätt!
Har äntligen helg=) el för er som har "vanliga" jobb (=jobbar måndag-fredag) så låter de kanske knas, men så är de iaf, jag har ju jobbat eran helg så nu ska jag ha min! Glad att jag överlevt den, tur att man har bra kollegor=)
När jag inte har jobbat så har jag tränat (vilket va otroligt dumt då jag nu känner mig krasslig), umgåtts med fina kollegan Emma, lagat mat, kört lite vilse på Grubbe (inte lätt att köra bil på nya områden....blev lite stressad av att de kom en bil bakom mig när jag försökte komma på vilket håll jag skulle svänga, så jag svängde fel...sen följde den efter mig ett bra tag så jag kunde inte svänga och vända...men fram kom jag tillslut=), ätit på MAX med Emma, RÖSTAT, och varit krasslig=( Nu mina 3 lediga dagar så ska jag mysa, sy och bli frisk!!!!
Fattar dock inte hur Sverige röstar??? Rösta på SD??? WHAT??? kanske borde flytta utomlands....
Alliansen fick min röst detta val, igen=) låter hellre de röd/gröna få mer än att SD ska få mandat....
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0