tur....

att man inte är rädd för att göra bort sig=)
Situation på jobbet: (M=jag, K=kirurg, A=kollega)
M till A-du, jag tror kirurgen är här
A-tror du?
M-Ja, han såg ut som en kirurg (syftar till de hel blå "scrubsen" vi "vanliga" har antingen hel vitt, el så kör vi vitt och typ ljusblått)
A går ut och in på salen och inser att de bara va patienten där...går ut ur salen och in på expen
A till K- Är de du som är kirurgen?
K-Ja de är de
M-Jag sa ju att de va han
Hoppas att han inte hörde va jag sa, annars lär han ju ha tyckt att jag va skum och jag vet inte vad...el så gjorde han som jag gjorde: skrattade=)
Dags att sova! Soppa till middag, de är inte mättande...körde 4 portioners innehåll i 0.5l vatten istället för 1l som de stod...imorron blir de riktig mat istället, får tugga på höger sida istället...
Go natt!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hmm, ja, jag kallade ju en av thoraxkirurgerna farbror i våras. Ehrm. Men han hälsar glatt i alla fall :)

2010-10-27 @ 18:52:53
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0