toppen kväll=)

riktigt roligt att träffa dem från klassen igår=) insåg att jag saknar klassen rätt så mycket! Trots att vi ändå hade praktik nästan halva utbildningen så saknar jag dem ändå!
Verkligen vänner för livet=) fick ett sånt sött sms av min kära klasskompis K:
"Tack för att fu fixade träffen igår. Det var jätte trevligt. Du är en fin underbar vän =) Du är guld värd. El platina egentligen. För det är dyrare än guld. Tror jag"
Sånt värmer verkligen=) Vi hängde först på Waynes, fick mig min bagel, sen gick några av oss till Bishops och fortsatte trevligheterna där=) Promenerade hem i samlad trupp, fastnade här i min röriga lägenhet, blev som tomt när dem gick=( Sa hej då till syrran, undrar när vi ses nästa gång???
Idag blir de att ta de lugnt, morgondagen är rätt fullbokad....ska bla fika med en klasskompis från Hjälmared, inte setts sen vi slutade där=6år sen...galet vad tiden går, jag har hunnit va i USA i 1år, utbildat mig till ssk, jobbat i snart 2år...vart tar tiden vägen???
Har sökt några kurser idag, sista ansökningsdagen idag....spännande att jobba 100% och läsa kurser samtidigt...är de övermänniskan i mig igen som kommer fram???Hoppas att de går bättre än sist....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0