minus en tand

är jag nu...kanske mindre visare också, vem vet...jag hävdar dock att jag är så vis så att de gör inget...
Drog min tredje visdomstand idag, sjukt smidigare än när jag drog mina två nedre, men de känns ju, de kan jag inte ljuga om....först lagning av en "fraktur" och en annan grej, sen drogs den, hade väl inte riktigt fattat att den skulle dras, men de gick relativt snabbt ändå...så nu ligger jag här i min säng och har lite ont, väntar på att alvedon och ipren ska börja värka så jag kan sova gott...redan sovit en 30min=)
Hade en jobbnatt nu natten som var, sov inte bra innan och sov inte heller bra efter, kan va därför också som jag är så trött nu...el va tror ni?
Rolig fredagskväll man har, men men, jobb resten av helgen, hoppas att de blir lugnt då jag ska ha en inskolning!
Nä, se lite mer idol och sen sova lite så jag är utvilad imorron, har ju typ 2nätter som jag ska sova igen nu...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0