lite smått huslig

är jag idag=) dagen började me att baka en tigerkaka för dagens besök av knupp...bra när man kan byta tjänster mot gentjänster... Jag laga hans byxor och han laga min punka på cykeln=) problemet va ju bara de att hela däcket måste bytas, vet att de va risigt sist också men de byttes inte, lathet av den som gjorde de? vem vet, kommer aldrig få veta de....Så i veckan blir de för lilla jag att gå ner till cykelaffären och spela lite halv dum och fråga efter ett däck...har ju inte sån stor koll på sånna där grejer....
Knupps dragkedja blev iaf fixad=) fika, snacka strunt och sen gick jag till ica och ska snart ta och göra k-färsbiffar, blir intressant att se hur går=) borde funka bra tycker jag=)
Gårdagen spenderades först hos storebror (tredje dagen denna vecka, A:s reaktion: ska mimmi komma hit idag igen? =), bidde inge häng med Monika, utan jag drog till Emma och snackade strunt istället. Så glad att hon börjat jobba hos oss=)
Ny vecka börjar imorron, trots dagtur imorron så har jag hör och häpna SOVMORGON=) får komma till jobbet kl 8 för att gå på kurs, I like! Sen lite mys och sen jobba nästan hela veckan,mån-tors... hoppas veckan går snabbt!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0