hår...

stod och kollade på mitt hår när jag borstade tänderna...ja, de blir en tidig kväll för lillflickan...har varit rätt taskig mot mitt hår de senaste åren....en liten "slideshow":
Typ min naturliga.... Sen blev de ljusare..... och ljusare sen blev det RÖTT
Ja, de röda är permanent färg...skulle bli papegojan Jago i Alladin...såg ut såhär:
va gör man inte för en sittning=)
Sen blev de mörkare och mörkare lite mörkare och så blev de svart
Sen blev de dags att introducera permanenten för håret
den första misslyckades rejält...dagen efter såg de ut såhär:
den andra blev tack och lov bättre, fast den ville ju ändå inte fastna...typ samma kväll
Sen tog jag mitt förnuft till fånga och blev ljusare:
och nu
sjukt sugen på långt hår nu, men måste kapa lite till innan all permanent är borta...haha, vilken ego boost de blev nu...bjuder på de;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hårförlängning!!! :D

2010-10-21 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0