Gårdagen=)

va riktigt nice=)
Började med lunch med fina Sofia, skönt att ha dig tillbaka i stan vännen....hittade oss varsin rosa skruvdragare=) vad gör man inte för bröstcancer-forskningen=)
Sen blev de fikadejt med Becka som jag gick på Hjälmared med, vi insåg att vi inte setts på 6år! Vi valde sedan att skippa att räkna år då vi började känna oss gamla;) fick skynda mig hem för att göra mig klar för kvällens stora happening;) Emmas inflyttningsfest! Höll dock på att panika lite innan Marlene kom förbi, hittade INGET att ha på mig!!! hade jeansen, men sen...va skulle jag ha upptill? Va nästan påväg att banga pga detta...tillslut hittade jag den, skämdes lite när Marlene kom upp, när lägenheten verkligen såg ut som hej kom och hjälp mig, kläderna låg verkligen huller om buller, då hade jag ändå hunnit kasta in lite grann i garderoben, men men...tror att hon vill va min kompis ändå=)
Kom till Emma, va rätt mycke folk där redan, blev lite sterotypiskt, alla tjejer va i köket och killarna i vardagsrummet! En liten intro-tävling lättade på trycket=)
Kände en känsla som jag aldrig känt förut, kände mig så blyg och fick halvt tunghäfta, visst de släppte efter ett tag, men de tog ett tag....I liked it=) hade verkligen en toppenkväll igår, roligt att träffa lite annat folk och inte bara folk som jobbar inom vården!
Jobbat ikväll, hade lite att göra, men de va ändå lugnt, så de va skönt, nu borde lilla jag hoppa i säng och sova, kl ringer ju snart igen! Träning igen imorron=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0