Elvis i Glada Hudik

Såg sista avsnittet i veckan, dock så va de första för mig....dem är så underbara dem som är med i föreställningen!
Har suttit nu ikväll och tittat på de två första avsnittena, en av tjejerna har Downs. Inte så många som vet, men jag har en faster som har Downs, önskar ibland att jag hade kunna träffa henne lite mer när man va yngre, inte de en el två ggr som man var ner och hälsade på hos farmor och farfar....Sist jag träffade Gunhild va några år sen och då märkte man rätt väl att hon åldrats=( men min faster är 57år, så stolt över hon=)
Toralf, han som har huvudrollen är så rolig, så spontan=) säger precis de han vill, varför kan inte vi "normal-störda" som de säger i serien, vara så raka och säga det vi vill?
Har ni inte sett denna serie så rekomenderar jag den, ni hittar länken här
Go natt!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0