sjuker

är vad jag är...har haft min första sjukdag från jobbet idag, min första på 10år (Ellinor: va knappt sjuk i skolan heller, så nästan 26år;)....tempade igår och va tät, hostig och fick höra att man inte såg så fräsch ut igår, fattade piken....pamol, ibumetin och nässpray är mina bästa vänner!
Är så lågtemp så de som är någorlunda normal för andra är varmt för mig....suck suck suck
Så idag har jag pendlat mellan sängen och soffan....pendlat mellan att frysa och svettas....underbart, el så inte...
Hoppas verkligen att jag är bra tills på måndag när jag ska jobba igen...den som lever får se...
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

26 år - hur länge har du jobbat egentligen? ;)



krya på dig!

2010-11-24 @ 18:08:03
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0