radera drömmar?

de skulle jag vilja göra, inte framtidsdrömmar, utan drömmar som man drömmer om nätterna. Har haft 2 drömmar om både B och C, väntar på drömmen på D känns de som....båda drömmarna va riktigt verkliga, skrev att jag dröm om B i något tidigare inlägg, gjorde ont i hela mig när jag vaknade upp...=(
Inatt drömde jag om jobbet, vi hade ny personal, nya para-medicinare som vi kallar dem för och jag fick så mycke skit av dessa två, fy, även denna va verklig, visste inte vad jag skulle göra av mig själv i drömmen när dem började klanka ner på mig, ser mig som en bra ssk som lärt mig att prioritera någorlunda rätt iaf, men dessa två fick mig verkligen att vackla i tron på mig själv...fy bubblan säger jag bara....jag hoppas att jag slipper sådana här drömmar i framtiden, brukar alltid ha roliga knasiga drömmar, inte såhär verkliga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0