orkar inte

knät har börja göra ont igen=( de är de som håller mig vaken nu=( jag hoppas verkligen jag lyckas häva denna smärta, pallar inte me ett likadant år som de va för 2år sen nu när de va som värst=(
tur att jag och emma ska och träna innan jobbet imorron, får ta och köra mina övningar...måste bli bättre på att köra dem här hemma också....mätte just låret, när jag va som sjukgymnasten för sista gången mätte han låret, då saknade jag 1.5cm muskel på de vänstra (dåliga) knät, mätte igen nu, på ett ungefär där han mätte...saknar nu endast 0.5cm=) its coming=)

Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:22:39
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0