lever=) fast med nöd och näppe....

har haft besök av finaste E här i veckan=) så jag har inte direkt varit så taggad på att skriva här....
Veckan har varit full med snack, träffat några från klassen, umgåtts med kollegorna, sovit sjukt bra (somnat någorlunda i tid), kommit hem till lagad middag....klagar inte=) förutom för idag, sjukt mycke på jobbet...höll på att bryta ihop...men jag bet ihop! Ska bli riktigt skönt med helg nu, 4dagars vecka nästa vecka också, blir lite lugnare för min del då iaf,I like=) el jag hoppas iaf på de....tur att man har så bra kollegor, annars hade de inte funkat att jobba där man jobbar! Skrivit på mina tillsvidarepapper nu, så nu har jag fast!
Bio imorron med finaste brorsonen A, Sammys äventyr i 3D, blir spännande=)
Ska se idol, hemma på arcus hallen!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har fråge stund nu så passa på att ställa en fråga eller två :D



Annars hoppas jag allt är bra denna sjukt blåsiga dag?? Brr!!

2010-11-13 @ 11:47:30
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0