50kg=)

Japp, de visade vågen idag när jag vägde mig på jobbet, SJUKT nöjd! Äntligen har jag nått mitt mål, tog nästan 2år att nå mitt mål....=) tänkte nog dock låta mig gå upp ytterligare ett kilo tror jag...helt galet att jag äntligen lyckats!! Ni anar inte hur jag kämpat, många tjatar om hur lätt de är att gå upp i vikt, svårare att gå ner....men för mig är de tvärtom! Jag har riktigt riktigt svårt att gå upp, kvittar vad jag än äter och tränar...men nu så...kroppen mår visst bättre än vad jag trodde=)
Dock blev glädjen kortvarig, upptäckte en grej som jag helst hade velat vara omedveten om, men men, svårt att göra det ogjort...=( bajs, bajs bajs
Vill avsluta med ett citat som jag fick av mina patienter idag:
Är du sådär smal i verkligheten, el gör du dig bara till?
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0