tentaperiod....

tycker jag INTE om...alla är så upptagna med att plugga nu, förstår dem iofs me tanke på att de är tenta nästa vecka, men ändå....jag då? Dem som jag umgås med är antingen studenter el så är de inom vården och jobbar med 3-3 så då är man ju typ aldrig ledig samtidigt=( så lite ensamt nu=(
Som Sofia sa igår, måste vidga mina vyer och lära känna andra som inte är studenter el jobbar inom vården...hur gör man de?
De enda positiva är att jag städat mitt städskåp, har varit hej kom och hjälp mig där, så nu är de lite bättre organiserat, får se hur länge de håller, då dammsugaren (köpte ny i helgen, min förra var helt värdelös, grymt skönt att dammsuga med en dammsugare som FUNGERAR) är längst in, men men...
Imorron blir de att va barnvakt till Hugo=) förhoppningsvis får man en skymt av de som pluggar hårt också...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0