Lisa flyttar in!

Japp, du läste rätt! Har fått en inneboende i mitt lilla krypin...
Björns katt som flyttat in här tillfälligt då björn är på annan ort. Så nu ska vi bli goda vänner, tänkte skriva lite här då och då så ni får följa vår vardag=) Hon va då fundersam när björn kom hit med hon, gick runt och kollade en massa och luktade. Rum för rum (el del för del av min etta...så de är väl inte så många rum förrutom toan...) när björn for så har hon jamat lite,men ändå legat här och myst lite me mig! Just nu så apporterar vi lite med korven som jag gjort åt hon=)
Jobbar bara 2dar denna vecka och dessa två dar så ska jag hålla i inskolning, så de blir mest bara att finnas i bakgrunden! Blodomloppet till veckan, sen kommer päronen till helgen, ska bli roligt=) synd bara att de inte kommer nästa vecka istället, men men!
Ska nog bädda ner mig nu!
Flisan i fotöljen
flisan på min fotölj
Försöker likna Lisan...
Go natt!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt med kattsällskap! Men du behöver nog jobba lite på fluffet kring kinderna för att bli mer lik! ;-)

2010-05-16 @ 22:51:56
URL: http://saraspyssel.blogspot.com/
Postat av: Emma

Haha. Ja jag instämmer med sara att du måste jobba med fluffet.. så det är bara att spara ut lite skägg och så.. tja.. hon ser lite gosigare ut att mysa med. ;)

2010-05-24 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0