heldag!

har umgåtts med mina brorsöner ungefär hela dagen! Kom hem till dem vid 9, sen har de varit fullt ös hela tiden!!! Rätt nöjd att jag fick H att sova, gick inte så bra sist, men nu gick de=) När bror och Anna kom hem, så åkte vi till Leos Lekland. Va knappt nå folk där så de va mycke fria ytor, så vi kunde springa runt! och de gjorde vi, trots att jag är liten, så va de små jobbigt att krypa runt och försöka klättra där mellan alla trappsteg som är där.
Så nu sitter jag hemma och är rätt trött, tror att jag kommer sova rätt gott inatt=)
Valborg blev lugnt, i åt de vi skulle grilla, somnade som vanligt under filmen, skyller på att jag jobbat dag!
Imorron blir de HLR-utbildning på jobbet, måste även ringa ett samtal också, vill helst inte, men men, måste!
Va glad jag blev idag, nu när jag va och såg på statistiken så va de riktigt många som varit in här, I like=) kanske måste börja skriva lite vettigare saker, el va säger ni?
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: eva h

Yes, jag är en av dem som hittat hit igen :) Hoppas allt är bra med dig. Vet du om du är kvar på avd när jag kommer tillbaka? det hoppas jag :) Kramar

2010-05-05 @ 16:05:19
Postat av: miriam

vi får se....när kommer du hem igen?

2010-05-05 @ 17:43:45
Postat av: eva

Jag börjar på avdelningen igen runt den 1 sept...märkligt :) hoppas du håller dig kvar :)

2010-05-07 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0