att inte vara nyast nå mer

känns skumt! Har fram tills förra veckan varit den nyaste sköterskan på jobbet sen 2/2 -09, nu håller vi på att inskola 2st nya ssk på jobbet, känns skumt! Men samtidigt skönt att inte vara de nå mer, nu kommer de till mig och frågar saker, inte bara jag som frågar=)
Skum kväll på jobbet ikväll, känner mig nöjd då jag knäckte varför en pat va dålig=)
Gårdagen spenderades med björn hos Jimmy och karin, va riktigt trevligt=) sen på tisdag blir de att fira björn som fyller år, han blir ju nästan gammal ;) de roligaste är att han är nyfiken på mitt lilla pyssel (projektet) som jag håller på med till han=)
Dags att få nått i magen och sen hoppa i säng!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0