Vardagslyx

är vad jag har unnat mig ikväll! Förra veckan blev jag sugen på fläskfilé, så jag köpte det i torsdags och idag när jag kom hem från jobbet (som va lugnt fram tills kl 13, då jag blev receptionist) kastade jag in lite vitlöksmarinad och nån timme senare så åkte den in i ugnen! Så galet gott, klyftpotatis och b-sås blev de till! Längtar till morgondagens matlåda så att jag får äta de igen=)
Har även lyxat till de med att köpa påskliljor och tullpaner! Kort kommer imorron när de är lite bättre ljus!
Har fått en kamera, en systemkamera som är digital, I like! Pappas gamla, han köpte en ny på deras resa.....
måste ju lyxa till de när man är gräsänka, el va säger ni? Lite tomt här uppe nu=(
Nä, ska vika lite tvätt nu, mindre lyxigt, fast får sova i nybäddad säng med rena sängkläder, de är lite lyx =)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0