var visst ett tag sen....

som jag bloggade!

Va har hänt sen sist, då fyllde jag, var rätt glad att fylla år, hade om man bortser från jobbet, tack björn!
Jag och björn hyrde en bil och körde upp till lule för att träffa familjen där uppe! Va en toppen helg, dock väldigt kall=( hade en -30 på lördagen, vi tog en promenad till Sandra, men pappa fick hämta oss sen....va lite för kallt...trots att mamma byltade på oss en massa kläder! Att få träffa Josef va helt underbart! Fattar inte varför de tagit sån tid för mig att åka upp. Tog varenda möjlighet att bära han=) Påvägen hem körde vi in i en snöstorm, såg knappt vägen, är grymt glad att jag slapp köra!
För 1v sen så hade vi klinikfest, med tema: rock! jag va på dagen och sminkade mig på BodyShop, va riktigt roligt att bli sminkad av ett proffs, förra året fick jag ett presentkort där på en sminkning och fick sen produkter för samma summa=) hade även lite mer checkar där så de blev en hel del grejer där=) Blev min svarta korsett och svarta jeans, klackar och röda nitarmband/skärp=) Vi hade en riktigt rolig kväll=) vi va tydligen de bord som lät mest=) 150pers, 6 "avdelningar" och gastro/lungan lät mest=)
Har även skaffat mig en laptop, då min Dell är ganska på gränsen att falla ihop, problemet är bara att jag inte får igång internet på den=( har även tagit på mig ett projekt som jag är lite rädd för att jag kan tagit mig lite för mycke vatten över huvudet...nu på lördag ska vi på en 50års fest nere i Västerås, jag har valt att SY en klänning, visst, jag kan sy och sydde endel på spexet, men då va de till andra jag sydde...nu är det till MIG!!! Min största kritiker i världen! Är inte snäll mot mig själv, men börjar nog få till det tror jag=) bild kommer när den är klar!

Nu är jag ledig i 9dar=) skulle egentligen jobba till helgen, men vi ska ju på 50års fest på lördag,så jag har bytt bort denna helg...Åker ner till Skövde där björn är nu och myser, sen åker vi till västerås, sen tillbaka till skövde på söndag och sen hem till ume igen på måndag....kan avslöja att de INTE är lätt att hitta resor, mitt tåg till skövde från sthlm va inställt så jag har idag suttit mer än 3h i kö till SJ för att få pengarna tillbaka...nu blir de en extra flygsträcka, men detta va bästa lösningen så! Ska bli skönt att komma bort lite, behöver de!

Dags att sova nu tror jag...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0