på arlanda

hänger nu på arlanda, 1h tills planet ska lyfta till Landvetter. Från landvetter blir de bussen till Gbg, där jag ska ta en snabbfika med Afgan-Sara, sen sätter jag mig på tåget till Skövde där björn möter upp mig=)
Har ett ton med fjortistjejer på planet ner hit, höll på att bli knäpp på dem, deras tränare peppade ju upp dem ännu mer, fattar de inte att man vill sova på planet när man flyger så tidigt????
Sov inte alls bra inatt, el när jag väl sov, så sov jag bra, men de tog ju sin lilla stud, antar att de va kroppen huvet som tänkte att man skulle missa planet....
Tror att jag har kommit ihåg allt, höll på att glömma en långärmad, men den såg jag i sista sekund innan jag gick ner till taxin. Kände att jag skulle lyxa till de lite, el så känner jag mig själv rätt att jag skulle missa flygbussen om jag skulle tagit den. Är ju inte direkt effekiv på mornarna...
Käkat på Pizza Hut har jag hunnit med, tänkte nog kika lite i taxfreen om man kan hitta nått gott att äta, el som gör att man luktar gott....
lite roligt med kamera på datorn, här kommer lite bilder
så road är jag just nu=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0