på arlanda igen...

japp här sitter jag nu igen, efter en fartfylld helg på sydligare breddgrader!
Har haft en riktigt bra helg. Flög som sagt till Gbg på fredag efter att jag bloggade sist, mötte upp Sara på en fika på stan i Gbg, vilket va rikigt roligt=) Sen blev satte jag mig på tåget till Skövde, hade en 8månaders liten pojke som granne som charmade mig rejält, han vågade tom komma i min famn, inte va han blyg inte. Trevlig mamma hade han också=) Kom fram till skövde, blev upp hämtad av björn=) vi umgicks och myste på kvällen, såg film.
På lördagen kom björn och tjejerna och hämtade upp oss för att åka till Västerås för att där gå på ett 50års kalas=) trevlig biltur, har nog inte sett den delen av sverige förrut, kom fram till hotellet, låg fint till vid vattnet, har en känsla av att de är riktigt fint där på sommarn när allt blommar och har sig. Åkte hem till björns morbror för att fira födelsedagsbarnet lite själva innan festen, sen tillbaka till hotellet och byta om och sen till festen.
Va en riktigt trevlig fest, god mat och dans blev de, fick beröm för min klänning och kors i taket, fick inge ont i fötterna trots nya skor och klackar! Tillbaka till Skövde igår, betydligt tystare bilfärd hem då de flesta av oss sov i omgångar när vi kom till skövde blev de promenad och vila. Film mys även ikväll=) björn stackarn har fått massa ont i halsen och feber=( imorse lämnade jag min sjukling och tog tåget till huvudstaden, träffade Daniel O när jag gick av tåget, hann byta några ord, strosat runt i huvudstaden har jag hunnit med och nu sitter jag på arlanda. Är rätt trött efter att ha flängt omkring en massa i helgen, men har haft en toppenhelg! Var grymt behövligt att komma bort ett tag känner jag, får se när de blir nästa gång....
Imorron blir de buff, barnvakt på onsdag, sen jobba torsdag och fredag! Sen helg igen, skulle behöva lite ledigt nu efter ledigheten tror jag=) Ska nog försöka på att få tag på massagetid på IKSU snart, börjar känna att de behövs efter allt sittande denna helg....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0