lasange i ugnen

är vad jag har, fick ett ryck, bra att komma på att göra de så sent, men men, jag i ett nötskal...
fick ett ryck tidigare, köpte en folder där jag ska sätta alla räkningar och viktiga papper, nått annat jag också gjorde va att kapa lite hår, så nu har jag fått tillbaka mina lockar=) är väl inte super nöjd med håret, men de vänjer man sig med...
Va har hänt sen sist då, jag, sofia och monika hade myskväll i lördags, åt massa gott och sjöng lite singstar! Mysigt va de, precis va jag behövde, lite myspys nu när björn är borta...hade en stor sakna björn kväll i lördags, så tjejerna botade de=) Den fuskisen är i utlandet nu, har sagt åt han att inte komma hem som en pepparkaka, men risken är väl att han kommer göra de, trots att de verkar regna där nu....Är inte alls avundsjuk....
Nu är påsken här, jobbar nu på skärtorsdan och långfredan, sen annandagpåsk och tisdan...sen blir de 5dagars ledigt då de blir att åka hem till lule för att va me när josef döps=) ska bli roligt att se den lille igen=)
Mina föräldrar är för söta, fick en påskbukett med gula tulipaner  för att jag inte kommer upp till påsk....
Nä, dags att plocka ut lasangen!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0