Semester!

Riktigt njuter av att säga de ordet=) igår, 15.35 stämplade jag ur och sa "ses om 3v" och log=)
Hade väl tänkt sluta lite tidigare igår, men men, va lite för mycke...hade även tänkt göra en till grej, men men, hanns som sagt inte....måste ändå upp imorron så och fixa en grej, får ta de då...
Nu fixas de inför Björns examen på lördag, klänning är funnen, el två, ska modella med dem ikväll för han så får han säga vilken han tycker, kan inte bestämma mig....har idag sytt en kjol för själva cermonin, rätt nöjd med den blev jag, bild kommer vid senare tillfälle! Nästa vecka blir de väl att packa och städa, studentfirande och vinka hej då=( vill inte...sista veckan vet jag inte va de blir riktigt, ume el lule, får se....Har 3v sen i augusti också, valde att dela, hoppas på att jag har tajmat in fin veckorna!!! *håller tummarna*....skulle egentligen gått på semester på måndag, men går ju på 3-3 schema och skulle ha jobbat till helgen som kommer, men med tanke på att de är examen då så går de ju inte, så då fick jag ta ledigt då också så då blev de att jag fick gå av redan igår och fick som en extra vecka, jag klagar då inte!
Ska iväg och pussa på en som klarat sin sista tenta nu=) Grattis!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0