Överlevde första jobbveckan, men de va på håret

de va väl inte med de gladaste och lättaste stegen som cykeln rullade till NUS i måndags, men kom dit, insåg att de va typ samma kaos som de var när jag gick på semester, 3v innan....hur rörigt som helst va de, gick över 1h den dagen, kaoset fortsatte i tisdags, dock lite mindre och igår kväll va de lugnt...hade desto mer idag att göra....Roligt att träffa kollegor igen och de verkade glada att träffa mig igen så! Saknaden av B har även gått bättre nu när jag sysselsatt mig med mitt lilla kaos....B har nattjour denna veck, så duktig så=)
Igår berättade jag för chefen om mina planer för hösten, hon hade hört talas om de, men var glad att jag hade kommit och sagt de till henne personligen...Roligt att höra att de vill ha kvar en, men att bara erbjuda en 75a känns sisådär....vilket de borde förstå...
Ser en dokumentär om folk som samlar på saker, helt sjukt, husena är FULLA med skräp! Helt sjukt! Visst, jag har svårt att slänga saker, men jämför man med dem så är de ju inget i de va jag gör...har dessutom börja rensa en massa, slängt kläder och sånt...el inte slängt, men skänkt bort!
13 pass tills jag åker till Björn och 26 pass kvar tills nästa semester, längtar inte alls...el vänta nu, de gör jag!
Vi fick go fika från Nisses kondis idag, en liten parantes bara, fick laktosfritt fika, helt underbart att slippa gå med ont i magen bara för att man vill äta lite gott!
Imorron är de midsommar, ska fira Påhlsson då, hoppas att de INTE blir som förra året, då blir jag nog inte där så länge, vill inte ha en repris om man säger så....
Nä, dags att gå och organisera lite i ett skåp som de har blivit kaos i=(
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0