min rumpa gör ont...

japp de gör den, har suttit på buss i snart 3.5h, ca 30min kvar nu. Hade sällskap till Skellefte iaf av Jenny från spexet=) Är påväg till päronen för lite miljöombyte. Ösregnade när jag packade, när jag packat in mig själv och väskor i div. regnställ (tack och lov för att Åhléns har stora påsar så ryggsäcken fick plats) går jag ut glad i hatten och inser att de slutat regna....Åker till vårdcentralen, beredd på att få sitta ner och vänta LÄNGE så att jag kommer missa bussen, satt knappt 5min, de tog provet och så va de klart! Hade jag velat hade de kunnat fixa remisserna till jobbet så hade jag kunnat bli stucken där, jaja, lika bra att va efterklok men nu vet jag till ev framtida prover....
Sitter nu på bussen alltså, snart passerar jag Rosvik, solen skiner för fullt ute, svensk sommar säger jag bara...
På fredag blir de att mysa med lilla J, som egentligen inte är så liten, men men....
Detta lilla miljöombyte kommer göra mig gott är jag säker på=)
Puss och kram
lagom less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0