Bröllop...

har jag sett nästan hela dagen....oj va vackert de va!!! Ja, lite rojalistisk är jag, jag erkänner! Är man uppväxt av en mor som är rojalist ändå ut i fingerspetsarna så faller äpplet sällan långt ner från trädet...el? Mamma hade lagat 3 rätters=)
Insåg att de va ett tag sen jag va på bröllop nu, förra året va jag på edda och elins bröllop, kan ingen gå och gifta sig så att jag får klä upp mig och fira brudparet (varför heter de brudparet egentligen? De är ju inte bara bruden som gifter sig, utan brudgummen också)....
Hann fika med Nisse också idag, han har flyttat upp, så vi tog en kaffe, fick se hans lägenhet och så=) skumt att han bor här nu och inte i Ume....På tal om Ume, åker hem igen imorron, börjar jobba igen på måndag, känns lite tungt må jag säga, kommer jag komma ihåg hur man gör allt??? Jaja, 6v går snabbt, hinner ju träffa Björn en gång iaf under denna tid, längtar lite kan jag avslöja (men säg inget till han om de;)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 11:24:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0