varför går helgen så snabbt?

Efter en vecka med kaos på avdelningen så kom äntligen helgen, den inleddes egentligen på torsdag kväll redan med Sofia och hennes ambulanskollegor, blev inbjuden på att komma och grilla med dem, ett härligt gäng=) Kvällen slutade med att jag blev "inlåst" i en väska...hmmmm, är man liten så är man....;)
I fredags va de bara att svida om när jag kom hem från jobbet och åka ner på TC och gå på AfterWork med mina underbara kollegor. Som mest va vi 20pers har linda kommit fram till=) Träffade även lite Villan folk där=) Blev en hel lyckad kväll, hamnade på 2 olika vimmelbilder på Vks och på TCs egna...=)
Igår hängde jag ute hos storebror med familj, saknat de där små pojkarna så de gör ont! Så fina så!!! Kvällen rundades av med en konstig film med Sofia och innan de blev att gå hem blev de en skön kvällspromenad vilket vi båda behövde....
Dagen har spenderats på gräsmattan härutanför varit riktigt varm, tror faktiskt att jag har fått lite färg=) I like, nu hänger jag mycke i tvättstugan, tänk om man kunde trolla så att man bara behövde knäppa med fingrarna så va allt rent....
Till veckan då? Ja, jobba jobba jobba...fredag fika med Kicki och sen kommer björn upp på snabbvisit på lördag.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skymtade dig på TC när jag cyklade förbi. :-)

2010-07-11 @ 19:23:32
URL: http://saraspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0