tomt

de är så tomt, särskilt på kvällen, när man ska sova....på dagen går de ändå att distrahera sig själv....
Saknar att få prata, få höra glädjen i rösten när du får testa på nått nytt, höra dig andas när du sover, få ligga i din trygga famn, få drunkna i dina ögon, få prata in på kvällskvisten, ställa mina konstiga frågor om sånt jag inte förstår på jobbet....
De gör ont, de är tomt, en bit av hjärtat kommer alltid tillhöra dig....
3v till Rom, en behövlig resa, behöver komma bort! Få se nått annat, glömma....
Tack och lov att jag har mina vänner här som står ut med mig!
Hade en toppen kväll i lördags med kollegorna, vi va några som hängde här, snackade om allt mellan himmel och jord! Ååååå va jag tycker om er!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0