slut...

är de nu=(
Tårarna har bara forsat ner i omgångar ner för kinderna=( har pendlat mellan soffan och balkongen, större delen på soffan....Tårarna har bara runnit, frågorna har snurrat runt!!!
Lära sig att leva "singel livet" igen, ser inte framemot de, kommer nog ta ett tag att kunna gå vidare, vill inte ha de såhär igen, klarar de inte, orkar de inte....
Är så tacksam för mina vänner, de stöd man får, hade inte klarat de utan er!!! Största stödet har ändå varit storebror, vet inte va jag skulle göra utan honom...älskar dig käre storebror! Resten av familjen också!
Så ser ni mig och jag inte är mitt glad vanliga jag och kanske snäser lite, så ta inte illa upp, el även om jag är "mitt vanliga glada jag", så kan de vara en fasad, ett sätt att försöka skärma av lite....
Nu håller jag och Killander på att kolla efter semester resa i Augusti=) de förtjänar vi!
Dags att försöka sova lite...Puss och kram
(Såg Shrek igår, den va bra, men den behövs inte ses i 3D)

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare! Jag hoppas att livet snart känns lättare! Kram

2010-07-19 @ 18:32:47
URL: http://saraspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0