2 inlägg på samma dag, de ni!

el ok, klockan har ju passerat midnatt, men ändå...har ju faktiskt inte gått och lagt mig än så tekniskt sett blir de väl att de är samma dag som jag skrev igår...
Är i sånt stort behov av miljöombyte nu, känner bara hur de skriker om de nu! Få glömma lite! 10pass kvar på jobbet nu, skumt pass...var rätt lugnt fram tills ena börjar bli dålig, sen den andra och sen den tredje, ungefär samtidigt allihopa, el en hann väl bli lite stabil tills den andra blev dålig osv. Visst, jag vill att de ska hända saker, men när alla blir dåliga samtidig så man inte hinner kolla till dem som man vill, då önskar man att man kunde klyva sig! Så den som kan uppfinna en klyvnings apparat får ju gärna säga till, jag är beredd på att betala mycke för detta!
Blir kvar i stan nu efter sommarn iaf, får lägga norge på hyllan...=( lät som att jag kanske kommer få gå upp i tid, vilket jag verkligen hoppas på!
Nån som känner för att leka i helgen?  ledig fre och lör, imorron blir de frissan, först lunch med hanna, sen efter frissan så blir de att boka resan med killander=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0