underbar helg=)

är vad jag har haft=)
började med att jag fick sluta lite tidigare i fredags, sprang ner och bytte kläder och till sjuksköterskeexamen för mina nollor. Tänk vad snabbt 1år har gått...
Snabbt hem, fixa med lite grejer för helgen, hade även fått en avi så jag fick kila till ÅC och hämta ut de...va jätte nyfiken när jag gick dit, har nämligen inte beställt nått...När jag fick paketet i handen så va de från Menacks, min värdfamilj i USA...gick hem till Björn, öppnade paketet och så va de ett pussel på Broadway, har ett likadant i lule som jag fått av dem....=) men blev glad ändå!
Blev att skynda till bussen sen för att gå på After Work med jobbet, va riktigt roligt=) va inte jätte peppad på de innan...fick med mig Linda=) åt lite ribbs, umgicks, skrattade och hade de bra=) Tanken va att vi skulle gått på REX på kvällen och firat de nya syrorna, men va för trött...Hem och sova!!!
Lördagen bestod av firande...skyndade till Aula Nordica för att fira de som tog sin läkarexamen! Vi satt 1h och kollade på cermonin, så att björn får ett smakprov om vad som komma skall=) den va lite annorlund än vad våran var...sen skyndade vi till Villan för att fixa i ordning där....jag,björn,simeon och calle! Fick även lite hjälp av amanda, monika och Fia=) De blev jätte bra på Villan, de 4 huvudpersonerna verkade riktigt nöjda också=)
Hem sen och vila lite, locka håret och sånt där som man måste göra ibland när man ska va fin=) Smink och klänning åkte också på=) buss till Äpplet och sen va de dans hela natten (läs till 02.00), var riktigt riktigt roligt, få träffa alla, få dansa och bara vara=) va inte lätt att hitta en taxi när vi skulle hem...men till slut, fick lite NYC känsla av att vinka till taxin=) Sov riktigt gott inatt, american pancakes blev de till brunch, dock inte riktiga, ska allt visa hur de riktiga ska vara;)

Ledig imorron också, ska äntligen få ta mig en kaffe med Linda, vi har inte kunnat göra de på hela hösten pga olika schemarader=( men imorron om de inte blir nån buff så då blir de kaffe på stan igen=)

Kommer bli tomt nu när så många drar från stan, inge roligt alls=( tur att vi fick vår kväll tillsammans igår!
Ni kommer saknas mycke, men ni har alltid en speciell plats i mitt hjärta...

Mina tankar går till Almas familj, min kusins barnbarn har fått lämna jorden nu, endast 2månader gamla....mina tankar är med dem!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0