Nyår

är nu över. Hade de riktigt bra på nyår=)
Va gjorde jag då? Jo, 30:e satte jag mig på flyget (som jag bloggade om tidigare) till Gbg, blev upphämtade av Björn på landvetter=) Åkte hem till hans barndomshem, träffa delar av hans familj, mysigt va de, lagade mat, pratade, öpnade julklappar och myste=) blev förvånad över att de hade så mycke snö därnere...Var rätt trött efter mitt maraton på jobbet....galet skönt att få lägga sig där på kvällen....=)
31:a så blev de promenad i byn, va riktigt fint, fick se solen=) den syns ju inte så ofta här uppe under denna delen av året så de va riktigt härligt, åkte sedan in till Gbg med pick och pack, hem till Björns kompis Balder, lagade mat och sen fylldes lägenheten av en massa kompisar till björn, 18pers tror jag vi va tillslut. Riktigt roligt, alla va jätte trevliga=) Skålade in de nya året när vi såg fyverkerierna=) tillbaka sen till lägenheten och fortsätta umgås=) Blev som rätt sent, kom i säng vid 4...men de är ju bara nyår en gång om året så!
Den 1:a sov vi ett tag, umgicks lite med han som vi bodde hos, innan vi tog oss till björns stora syster där de blev brunch. Tiden gick alldeles för snabbt, hann precis med flygbussen. Va som tråkigt att åka därifrån, hade gärna varit kvar lite längre...men men, kommer fler tillfällen....
Va riktigt trött när jag satte mig på planet, ingen sömn blev de då det var nått barn som antagligen hade ont i örat för den skrek HELA vägen till bromma....
Va skumt att komma hem sen igen, helgen hade ju gått så snabbt! Är riktigt nöjd med resan, att få träffa alla härliga personer därnere=)

Nu har jag jobbat i 3dar, galet tryck med patienter på hela huset, hade som mest 7 överbeläggningar, känns när man inte är bemannande för den stora överbeläggningen!

Tidig kväll ikväll, imorron ska jag sova LÄNGE!!! kommer säkert vakna tidigt, men tänker INTE ställa klockan iaf!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0