Året som gått....

kom på att förra året gjorde jag en sån lista för 2008, så jag tänkte komma med en till sån, för 2009.....ett litet axplock!
2009 så
*blev färdig sjuksköterska
*kom in på pedagogik, men började sen på kostvetenskap A,tur att jag sluta när jag sluta, fattade inte mycke av kemin
*började jobba
*träffat mycke nytt folk
*fyllde 25år
*skrattade jag mycke
*dejtade
*hade min första betalda semester
*åkte till NYC med jessica och annelie i 1v
*träffade min USA-familj
*började dejta Björn=)
*va på min första kräftskiva
*tränade jag mycket
*gjorde min artroskopi av knät, har aldrig varit så bra i knät som efter detta ingrepp,va nervös innan
*va jag sjukskriven, hoppas jag slipper bli det igen....höll på att dö av tristess
*va på min första gamm-kcfest
*permanentat håret 2ggr, gick inge vidare=(
*nått IKEA besök blev det
*va i vindeln med spexet
*sydde jag mycket
*va på prövföreställning i Vännäs med spexet
*var med om spex-veckan=)
*led av post-spex
*buffat endel
*varit på min första riktiga disputation
*blev faster till fina josef (som jag tyvärr inte träffat än)
*gjort galna upptåg
*gjort saker som jag inte trodde att jag skulle göra
*jobbade nästan hela december (inklusive julafton och juldagen)
*firade nyår med Björn i Gbg=)

Få se vad som kommer hända nu under 2010???

Till helgen blir de att fira många kompisar, flera som blir klara sjuksköterska och flera som blir klara läkare....så fest i dagarna 2....längtar tills denna tentaperiod är över!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0