julgodis

har jag gjort idag=) jag och svägerska A=) RockyRoad och mozartkulor (dessa har vi gjort i snart 5år, minus förra året)...fick mysa med pojkarna, köpte en julklapp och en julklapp åt mig själv, vad de är kan jag inte berätta än ;P
Lyssnar på P3 dokumentär, om Tsunamin...insåg att jag inte hört de ur ett svenskt perspektiv, då jag under denna tid bodde i USA då och jobbade åt the Menacks. Har ju bara läst vad de stod i tidningarna och hört av föräldrarna när jag pratade med dem....
Julafton på fredag, julkänslan har inte infunnit sig, el lite under själva julgodis-görandet, men sen försvann den....=( antar att de är när man jobbar som man jobbar som de blir så....och sen är man väl vuxen....va ju lite mer spännande med julafton när man var liten...(ja, jag har varit mindre;) Klapparna är klara=)
Haft en toppen helg, först hem till S och J, fick träffa fina M, dock slutade väl kvällen inte riktigt som planerat, mådde som jag mådde på lördagen. Då planerna för lördagskvällen blev ändrade med tanke på hur fredagen slutade så bokade jag och R in middag på Lottas, alltid roligt att träffas vännen=)
Kanske borde försöka sova lite....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0