snart dags för avfärd=)

Japp, i övermorgon ligger jag och sofia på hotellet, el så utforskar vi området lite, får väl se...men då är vi i Rom iaf=) LÄNGTAR!!!
Roligt när man ser statistiken, att ni är några stycken som tittar in här varje dag=) dock nyfiken på vem du är som läser min lilla blogg...

Veckan här i lule hos mor och far har varit ok, träffade storebror,svägerska och lilla J i söndags, faster fick äntligen mysa med lilla J igen, hängt med tjejerna, träffat Nisse, varit på Nolia, gått på stan, solat, ätit gott, väntat,väntat och åter väntat på att måndagen ska komma med stormsteg.

Meddelat min nuvarande chef att jag blir kvar i stan och att jag blir kvar på våning 10. Saker och ting känns mer avlägset nu, börjar se ljuset, men sen kommer bakslagena igen.....

Längtar efter resan, få komma bort, få se nå nytt, få starta om....vill inte behöva känna såhär nå mer....jag hoppas att detta va sista gången...

avslutar med en byggnad som jag längtar efter att få se med mina egna ögon! Hörs när jag kommer hem=) den nya (och förhoppningsvis lite mer brun än va jag är nu (jo sofia, nu har jag faktiskt fått ltie mer färg, så de så) miriam kommer då till ume!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0