rosa bussarna

är jag sjukt sugen på att åka med, hittade denna resa som började dra i resetarmen...att se afrika har länge varit en dröm....men de får bli först 2012 så man hinner spara in semester och pengar...mycke pengar blir de, men absolut värt de är jag övertygad om...Nån som har lust att haka på?
Knappt 2v kvar till Italien nu=) bokar hotell och bil i veckan, lule om en 9dar...semester om inte ens en vecka, 4dar kvar att jobba...längtar jag? Nej då...bara MASSOR!!!
Planerar lite i huvet om vilka kläder man ska ha me sig...kollar man på temperaturen för rom nu så visar de såhär, florens såhär och pisa....klagar inte...
Storstädade en sal igår med ett medel som fick mig hel groggy, fick flexa hem efter att jag gjort de, var iofs planerat, men tanken va ju inte att jag skulle bli så groggy efter att jag städat, sov en 2h när jag kom hem OCH somnade rätt tidigt på kvällen (23)...hel sjukt va de....
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är LUGNT på ;)

2010-08-07 @ 11:41:44
URL: http://emma881224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0