packa

är de jag försöker göra, men de går rätt segt, är inte mycke för att packa...så drygt, även att packa upp, har dock bokat tvättstugan tills jag kommer hem så då måste jag ju!
Får träffa fina lilla josef på söndag, fasters lilla hjärta! När jag pratade med storebror nyss så höll lilla J på att dra i hans dragsko och släppte den så att den sprättade på brorsans fot, bra att han visar vart skåpet ska stå=)
Sista jobbdagen imorron, semester i 3v, längtar sjukt mycke, hoppas på ett lugnt pass bara...om en 2v så hänger vi kring florens, klagar inte=)
Gårdagen spenderades me Emma och Marlene, hoppas att de får va kvar hos oss efter sommar, toppen tjejer ju!!! Hängde först nere på stan med Anja, promenerade ner på stan först, måste ju passa på att peppra kroppen med sol så att den inte blir chockad när vi kommer till Rom...stekts på balkongen har jag gjort idag också!
Nä, nu måste jag packa lite, har på friidrotten också=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0