inte redo...

trodde att jag skulle palla, men nej...de visade ju sig nu ikväll, blä, vill bara kunna gå vidare, varför kan jag inte de?
känner mig ändå modig som vågade säga till, att jag tog mod till mig. hoppas att de håller sig....inte värd tårarna....
Fått massa beröm från olika ställen idag på jobbet, känns jätte bra, behöver all uppmuntran jag kan nu, känna att jag gör rätt!
Bokade hotell i Rom igår, sjukt nice, ni får se bilder från de efter resan....kan avslöja att resan kommer väl till pass för fröken miriam! behöver verkligen komma bort, åka hem till föräldrarna så fort jag fått de sista papprena...16.10 på lördag får jag semester, så 2 pass kvar att jobba...Imorron ska vi planera lite mer, I like!!!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0