hmmm

blev lite tokigt med mina sockar nu ikväll...fick lite brottom när emma ringde och fråga om jag skulle me på Maxi
Imorron börjar man jobba igen, känns skumt...visst, ska bli roligt att träffa kollegorna igen, men stressen på jobbet, nja...blir ju inte lättare när man i huvet hade en annan plan för denna höst=( får göra de bästa av situationen helt enkelt, känns ändå som att denna höst kommer bli en bra höst....måste bestämma om jag ska göra nå i spexet i år, skulle va roligt, men vet inte hur huvet kommer reagera, så många minnen ju....
tack och lov att jag har mina vänner säger jag bara! va skulle jag göra utan er???
Har under helgen försökt vika in tvätten och få allt på rätt plats, men saker och ting har dykt upp istället som är mycke roligare=)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Klart du ska spexa! (Det går bra, och är alltid lite annorlunda ändå, tro mig :)

2010-08-30 @ 14:56:19
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0