StepMuskel

har jag nu testat på IKSU 2ggr, va förvånad hur bra de gick första gången och idag hängde jag med ännu mer, dock ville inte riktigt musklerna i slutet vara me=( orkade inte me nått...kände mig inte helt på topp innan passet, fast de va samtidigt skönt att få röra lite på sig. Blev lite benövningar på gymmet sen, hade tänkt försöka springa lite, men hade inte riktigt kraften för det, var rätt social istället=) Kändes skumt när man gick mellan maskinerna och de knappt va nå folk där, trots att de va måndag kväll, brukar ju alltid krylla med folk på gymmet denna tid, kom sedan på att alla har ju påsklov nu...el inte alla, men dem som pluggar....
Har börjat ett lite sundare liv...får se hur länge jag klarar av detta....Ska äta minst 2st frukter om dagen, är riktigt dålig på att äta de i vanliga fall, de är ju gott så jag förstår inte varför jag inte äter mer, nån som vet?

Behövde inte buffa idag, rätt skönt ändå...nu 2 kvällar och sen lule...På onsdag blir de att fira svägerskan innan jobbet=)
Björn har nu ett dykcert, hade inte suttit fel att ha de, kanske min tur nästa gång, el? 9dar kvar nu=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0