GLAD PÅSK!!!

Vill jag önska er alla! Själv så har jag inte riktigt märkt av påsken i år...de skulle väl vara blommorna jag fick av föräldrarna och av den stora mängden godis som vi fått på jobbet...kommer märkas lite grann iaf på lönekontot i maj...Har som sagt jobbat typ hela påsken...torsdag,fredag och idag, skrivit upp mig på buff imorron och sen jobbar jag tis och ons....så de bidde inte så mycke påskfirande för lillflickan!
Vi har haft extremt lugna turer på jobbet, idag har vi hållt på att plocka och torka av saker och ting...kunde gå hem tidigare tom...gick från avd ca 21.15, hade kunnat gå vid 21, men fastnade och snackade lite...vet inte när detta hände senast!
På torsdag blir de att ta bussen upp till lule, lilla josef ska döpas, skypade med han och brorsan när jag kom hem, han har blivit så stor, över 8kg, killen är född 4/12!!!
Hade myskväll med monika igår, fruktsallad och tjejfilm, såg In her shoes! söt film=)
Borde verkligen sova, vem vet, blir de buff kan de ringa mellan 5-7 på morron...tror dock inte att jag kommer behöva, men man vet ju aldrig...
Fick en inbjudan till Syd (tjejen jag hade hand om i USA)s Bat Mitzvah (judisk konfirmation), nu den 8/5, hade så gärna velat åka, men insåg att de inte är möjligt, inga pengar och så lär man ju inte få ledigt från jobbet, kommer inte kunna hålla mig från NYC om jag skulle åka dit...kändes väldigt tungt att meddela dem att jag inte kommer...
ska försöka åka dit nånannangång istället...
10dar kvar, el nu är de egentligen 9 om man tänker att de är den 5:e nu=) snart har 5v passerat!
Söta drömmar!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0