Förstörd....

är vad jag blivit med min sömn sen jag jobbade natt. Är trött jämt, sover tom på dagarna, är jätte trött nu men kan inte helt slappna av. Påminn mig snälla rara söta du om jag får för mig att ta nån till natt att säga åt mig att jag ska tacka NEJ!!! Inte värt pengarna!!!
Natten gick bra, höll mig vaken, tur att kollegorna va bra=)
Såg Umespexet med björn,monika och lina (monikas kompis), riktigt bra, fast ibland slog tröttheten till rätt ordentligt...
I fredags sov jag och sen hade vi gamm-kc fest, va lite för seg för den me=( men roligt att träffa de som va där!
Jobbat i helgen, riktigt riktigt lugnt va de, vet att jag brukar klaga på att vi har så mycke på jobbet att göra, men nu har det varit alldeles för LITE att göra!!! Hade 4 pat som alla klara sig själv...vi fick roa oss på olika sätt, lite bus blev de=)
Ledig i 3dar nu, men måste in på jobbet på onsdag, på fredag blir de nog grillning, valborg är de ju...helt sjukt! Hade kunnat åka till USA nästa vecka om jag haft tid och pengar, får bli nån annangång istället...
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0