de där med sömn....

är jag inge bra på=(
Va jätte trött hela gårdagen och dagen innan de också, så jag la mig rätt tidigt, typ vid 22....ringde och snackade med linda och fick höra hur de varit på jobbet, uscha....insåg att jag inte skulle kunna sova, så jag slog på Moulin Rouge, såg nästan hela, sen somnade jag, vaknade till i slutet och stängde av...somnade utan problem, men självklart så vaknade jag typ en gång i timmen, fy så less jag var! En gång va jag på jobbet, började kolla ifall nån va i mitt kök (va vaken vid detta tillfälle), så idag har Lilla My varit trött trött trött...men överlevde dagen, varit på annorlunda rtg! Hoppas verkligen inte att det blir en liknande natt inatt....
Har alltid haft problem med sömnen, så länge jag kan minnas=( mamma va så söt för nått år sen, tror att de va när jag pluggade i skeå, då hade hon köpt en ängel kudde, så att jag skulle ha en ängel som vakade över mig så att jag kunde sova gott! Den hjälper sådär nu, men kan inte låta bli att le när jag tänker på innebörden av den!
Sover som bäst när jag mår som bäst, surprise surpirse...sover betydligt mer nu än när jag pluggade, hade jag tur fick jag väl en 3h sömn om ens de, fattar inte hur jag orkade....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0