då va man i lule då....

satte mig på bussen lite efter 12, va tvungen att springa upp på jobbet och signera en grej som jag missade igår, skumt att va på jobbet civilklädd. Hade en gammal kollega från tiden då jag jobbade på barn som granne, fast va väl inte jätte social, va rätt trött och somnade...såg lite Fame, sen blev de Forrest Gump.
Mötte upp söta mamma, sen blev de Dagobert (bästa mackbaren i stan), magen skrek efter att få nått i sig...hem och ta de lugnt sen. Snackat lite och så...
Just nu bråkar jag mest med min internet uppkoppling, mitt mobila vill inte riktigt vara med här=( får hålla på att ansluta om hela tiden...tror de kallas i-landsproblem
Fick lite fina bilder på min klänning som jag sydde för 50års festen, såg lite små justeringar som jag måste fixa, mor min va impad.
Imorron blir de stan med mamma, måste fixa doppresent, sen ska jag se om man hittar nå fint, vet en som fyller år om typ 1månad.....dop på söndag=) hoppas man hinner se klumpen före dopet...
va ska ni hitta på i helgen då?
6dar till=)
Go natt!
Puss och kra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0