blä humör...

är va jag har nu...sov typ 1h inatt, så därav mitt humör=( mår typ illa, känner att jag är på bristningsgräns till tårar flera ggr...jobbade idag, gick bra fram tills 10-11-tiden, då kom tröttheten, mycke skratt blev de!
Har blivit bättre på jobbet nu, tack och lov!
Har varit lite off från datorn nu i några dagar, björn kom hem i onsdags så vi har umgåtts en hel del=) jag och jimmy åkte och hämtade han och lisa på flyget i onsdags, kärt återseende=) glad att han kom hem då och inte efter vulkanutbrottet som lamslagit alla plan...varit på bio och umgåtts är de vi har gjort=) igår jobbade jag igen och idag...hann förbi en sväng på deras utsparkssittning, va roligt att träffa folket igen=)
Va trött när jag gick hem, när jag la mig så blev jag KLAR vaken!!! Tycker inte om när de blir såhär! tack och lov är de mindre ofta nu! somnade vid 4, vaknade sen 5 igen, så de va en pigg lilla my som gick till jobbet, el snarare halkade sig fram, is och snö på backen=(  lugnt på jobbet va de iaf,el lugnare....
Jobbar imorron, sen ledig tisdag, sen blir de att jobba en natt, blir spännande, de behövs lite uppbackning, umespexet med björn på torsdag, gamm-kcmiddag på fredag=) och sen blir de jobba till helgen igen...sen är jag ledig nån helg har jag för mig!
Fick en förfrågan igår, glad att jag fick den, men valde att tacka nej! Orkar inte ta de ansvaret nu och sen inte veta hur det kommer se ut till hösten...glad att de tänkte på mig iaf=)
Ska surfa lite vidare nu!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0